Bel 088 – 463 67 00
E-mail info@infopact.nl
Bel 088 – 463 67 50
E-mail support@infopact.nl
Bel 088 – 463 67 30
E-mail sales@infopact.nl
Bel 088 – 463 67 10
E-mail finance@infopact.nl
Infopact Netwerk & Communicatie
Westblaak 100
3012 KM Rotterdam
Fax 088 – 463 67 99
Het Infopact kantoor is uitstekend bereikbaar per OV en eigen vervoer. Kom je met de auto? Stel dan je navigatie in op APCOA Parking Westblaak, gevestigd aan Hartmansstraat 35 te Rotterdam. Nadat je geparkeerd hebt, kun je via Ingang B aan de Westblaak met de lift naar de 7e etage.
Bel 088 - 463 67 00 of laat je contactgegevens achter en wij nemen contact op.
Wij controleren graag voor je of ADSL en VDSL leverbaar zijn op jouw locatie. Neem voor meer informatie contact op via telefoonnummer 088 – 463 67 30 of per e-mail sales@infopact.nl.
Infopact levert naast ADSL en VDSL ook glasvezel. Wil je meer informatie ontvangen? Neem dan vrijblijvend contact op via telefoonnummer 088 – 463 67 30 of per e-mail sales@infopact.nl.
De snelheid van ADSL en VDSL is afhankelijk van het pakket waarvoor je kiest en van een aantal andere factoren. Het gaat wat ver om op de theoretische achtergronden in te gaan. In de praktijk blijkt dat de snelheid die je haalt vaak iets lager ligt dan de theoretische snelheid die is opgegeven. ADSL en VDSL zijn in ieder geval vele malen sneller dan ISDN en de meeste kabelinternet abonnementen.
Bij een verhuizing wordt de bestaande ADSL- of VDSL-aansluiting opgeheven en wordt er een nieuwe aansluiting gerealiseerd op het nieuwe adres. Dit laatste is uiteraard alleen mogelijk als er ook ADSL of VDSL mogelijk is op het nieuwe adres en er een vaste aansluiting aanwezig is. Wij kijken dit graag voor je na. Neem voor meer informatie contact op met Infopact via telefoonnummer 088 – 463 67 30 of per e-mail sales@infopact.nl.
Onze medewerkers geven je graag meer informatie over de beschikbaarheid van ADSL en VDSL in jouw regio. Wij zijn bereikbaar op telefoonnummer 088 – 463 67 30 of per e-mail via sales@infopact.nl.
Ben je Partner van Infopact? Log dan in op onze portal Infopact Prime.
In alle andere gevallen kun je rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 088 – 463 67 30 of sales@infopact.nl. Wij helpen je graag!
Zorg dat er een handtekeningsbevoegd persoon aanwezig is op de locatie van installatie. Zet daarnaast de reeds ontvangen apparatuur, zoals de betaalautomaat en router, alvast klaar op locatie. De monteur zal een korte uitleg geven over de werking van de betaalautomaat.
Wij bewaren de facturen 2 jaar lang op “Mijn Infopact”.
Deze toeslag kan van toepassing zijn bij DSL-diensten. Dat zit als volgt: diverse leveranciers maken in Nederland gebruik van de koperlijnen van het KPN-kopernetwerk om DSL over te leveren. Als voormalig staatsbedrijf heeft KPN dit kopernetwerk in Nederland aangelegd. De overheid staat het KPN toe om kosten in rekening te brengen aan deze leveranciers voor het onderhouden van de koperlijnen waarover de DSL-verbinding loopt. Dit wordt de zogeheten ‘non-linesharing toeslag’ genoemd.
De non-linesharing toeslag wordt in rekening gebracht indien er over de lijn van KPN geen dienst meer loopt die door KPN direct in rekening wordt gebracht bij de klant, omdat alle diensten bij andere providers ondergebracht zijn door de klant. De non-linesharing kosten worden doorberekend aan de betreffende klanten.
Ja dit kan op “Mijn Infopact”. De nieuwe factuur is te zien op elke eerste werkdag van de maand.
Heb je vragen? Neem dan contact op via 088 – 463 67 50 of support@infopact.nl. Wij helpen je graag!
Een e-mailalias is een niet-zelfstandig, maar een virtueel e-mailadres. In feite is het een andere benaming voor het echte, ‘onderliggende’ e-mailadres. Onder jouw loginnaam en onder de POP-mailbox kun je vijf e-mailaliassen aanmaken.
Voorbeeld:
Je hebt de loginnaam ‘hans50’ en gebruikt het e-mailadres ‘hans50@allesin1.nl‘. Omdat je vijf e-mailaliassen onder dit adres kunt aanmaken, maak je de e-mailalias ‘hans.jansen@allesin1.nl‘ aan. Nu kunnen anderen je e-mailen op dat veel herkenbaardere adres, terwijl de e-mail feitelijk gewoon binnenkomt op ‘hans50@allesin1.nl‘.
Let erop dat jouw oorspronkelijke loginnaam en wachtwoord de basis blijven voor het contact met Infopact: deze loginnaam blijf je gebruiken bij het inbellen of inloggen met DSL.
De maximale grootte van een te verzenden e-mail kan niet meer dan 15 MB bedragen. Heb je grotere bestanden dan 15 MB? Dan raden we je aan deze via een compressie programma zoals Winzip of WinRAR te verkleinen.
Een e-mailalias gebruik je wanneer je een andere benaming wilt voor een bestaand e-mailadres:
Onder Windows:
Jouw MAC-adres kun je achterhalen door cmd uit te voeren via Start -> Uitvoeren. In dit zwarte venster typ je het volgende commando:
ipconfig /all | more
Jouw MAC-adres staat naar alle waarschijnlijkheid onder het kopje ‘Ethernet-adapter LAN-verbinding’.
bijvoorbeeld:
Fysiek adres. . . . . . . . . . . : 00-0B-CD-E8-CF-17
In dit geval is 00-0B-CD-E8-CF-17 uw MAC-adres.
Onder Linux:
Met het volgende commando zie je het MAC-adres per adapter (doorgaans eth0).
ifconfig | grep HWaddr
Bij de meeste e-mailprogramma’s is het mogelijk om in het ‘from’ veld (de afzender) een ander adres op te geven. Hier kun je dus de alias waarvandaan je wilt versturen invullen. Bij Outlook echter wordt geen ‘from’ veld gegeven en zal er een nieuw account aangemaakt moeten worden om onder een andere alias te kunnen versturen.
Je kunt jouw webmail via http://webmail.allesin1.nl benaderen.
Hier dien je vervolgens in te loggen met de bij jou bekende gebruikersnaam / wachtwoord combinatie.
Op dit moment is het nog niet mogelijk om zelf de pop-mailbox en/of aliassen te wijzigen. Je kunt dit echter wel aangeven bij de helpdesk. Zij verzorgen dit graag voor je, mits de gewenste pop-mailbox en/of het alias nog vrij is.
Aan de e-mailinstellingen van het e-mailprogramma verander je niets. De e-mail die aan een e-mailalias gestuurd wordt, haal je op zodra je de e-mail van de bovenliggende POP-mailbox of loginnaam ophaalt.
Bijvoorbeeld:
Je hebt het e-mailalias ‘mijndochter@allesin1.nl‘ aangemaakt onder de POP-mailbox ‘hans50@allesin1.nl‘. Zodra je in jouw e-mailprogramma de e-mail ophaalt voor deze mailbox, komt de e-mail die aan ‘mijndochter@allesin1.nl‘ wordt gestuurd automatisch mee. Er geldt dus geen apart wachtwoord voor een e-mail alias.
Volg het volgende stappenplan om zo snel mogelijk de storing te verhelpen:
Wij delen onze scherpe telefonietarieven graag met je. Neem contact op, dan sturen we ze direct toe.
Uiteraard, je kunt probleemloos meerdere nummers porteren.
Een directe doorschakeling
– Activeren: *21*[telefoonnummer]#
– Deactiveren: #21#
Een doorschakeling bij geen gehoor
– Activeren van een doorschakeling na standaard 20 seconden overgaan: *61*[telefoonnummer]#
– Activeren van een doorschakeling na een opgegeven aantal seconden overgaan: *61*[telefoonnummer]*[seconden]#
– Deactiveren: #61#
Een doorschakeling bij bezet
– Activeren: *67*[telefoonnummer]#
– Deactiveren: #67#
Opmerkingen: De (de)activering van een doorschakeling is binnen enkele minuten verwerkt.
[telefoonnummer] is het doel van de doorschakeling.
Indien je gebruikmaakt van een Fritz!Box modem/router: Kies *# vòòr iedere doorschakelcode. Bijvoorbeeld een directe doorschakeling deactiveren: *##21#
Indien je een abonnement hebt met meerdere telefoonnummers: een doorschakeling is alleen actief voor het telefoonnummer waar vanaf de doorschakeling is geactiveerd.
Een POP-mailbox is een zelfstandig e-mailadres met een eigen wachtwoord. Een POP-mailbox is gekoppeld aan een domeinnaam: ‘@allesin1.nl‘?. Omdat een POP-mailbox altijd een zelfstandig wachtwoord heeft, kun je de e-mail eenvoudig volgens het POP3-protocol van de server af halen.
Via een aangesloten kabel kun je de snelheid halen die bij je abonnement hoort. Via een draadloze verbinding kan die snelheid minder zijn. Hoe goed je WiFi-signaal is, hangt namelijk af van een aantal zaken:
Op veel van bovenstaande zaken hebben we helaas geen invloed. Om het signaal eventueel te verbeteren hebben we de volgende tips:
1. Optimaliseer de plaatsing van het WiFi-modem/router.
2. Voorkom overlast van stoorbronnen
3. Gebruik een ander wifi-kanaal (als veel draadloze netwerken van hetzelfde kanaal gebruik maken dan verstoren deze elkaar)
4. Wissel van frequentieband (Gebruik 5,0 Ghz in plaats van de 2,4 Ghz)
5. Breid je WiFi-signaal uit met een tweede WiFi-access point of versterker
Mocht je ook na het doornemen van bovenstaande tips nog problemen hebben met je draadloze netwerk, neem dan contact op met onze Support afdeling via 088 – 463 67 50 of support@infopact.nl
Om te controleren of het draadloze netwerk werkt kun je het volgende doen:
Mocht het desondanks niet werken, neem dan contact op met onze Support afdeling via 088 – 463 67 50 of support@infopact.nl
Let op: De Fritzbox 5124-serie ondersteunt geen draadloos netwerk. Interesse in een upgrade van de modem? Neem dan contact op met onze Sales afdeling. Wij helpen je graag!
Het standaard wachtwoord voor het draadloze netwerk kun je vinden aan de onderkant van de modem. Deze code is voor iedere klant uniek. Als je de onderkant van de modem bekijkt dan zie je de tekst WLAN Network Key (WPA2). Het wachtwoord staat daaronder vermeld.