Even voorstellen: onze nieuwe portal Infopact Prime!
Het is bijna zover: op dinsdag 22 november wordt onze portal Infopact Prime gelanceerd! Als Partner regelt u hier alles voor uw klanten, op het gebied van Infopact dienstverlening. Op 6 december gaat de portal live voor klanten, zodat ook zij voortaan alles online kunnen regelen.
Integratie huidige portals en meer
Infopact Prime is een integratie van alle huidige portals, waardoor zaken gemakkelijk via één platform geregeld kunnen worden. Daarnaast biedt de portal extra functionaliteiten. Zo kunt u als Partner voortaan:
- Doorschakelingen aanmaken, wijzigen en verwijderen voor uw klanten
- Tickets inzien en commentaar geven op bestaande tickets van uw klanten
- De basis orderstatus inzien van lopende orders
- Postcodes checken, waarbij de NLS-ISRA gegevens en technisch haalbare snelheden op locatie worden weergeven
- Technische gegevens inzien van de afgenomen diensten
- Live chatten met Infopact medewerkers voor snel antwoord op uw vragen
- Er zijn nog veel meer mogelijkheden, die u vanaf 22 november zelf kunt ontdekken!
Continu verbeteren
Wij blijven Infopact Prime continu verbeteren. De basisversie wordt de komende maanden uitgebreid aan de hand van uw feedback. Zo zal het in één van de volgende releases bijvoorbeeld mogelijk worden om uw producten online te bestellen.
We hopen dat u net zo enthousiast bent over Infopact Prime als wij. Mocht u vragen hebben over het gebruik van de portal, neem dan contact op via telefoonnummer 088 – 463 67 30 of per e-mail via sales@infopact.nl.