Infopact lanceert Telefonie in de Cloud voor MKB
Voor MKB’ers is het essentieel om goed bereikbaar te zijn en slim en effectief te werken. Uit recent onderzoek van MKB Nederland blijkt zelfs dat het merendeel van de ondernemers in het MKB 24/7 bereikbaar wil zijn. Slechts een klein deel geeft aan niet buiten kantoortijden gestoord te willen worden. Infopact, leverancier van IP-communicatieoplossingen voor de zakelijke markt, lanceert daarom Telefonie in de Cloud voor het MKB. Deze dienst biedt uitgebreide telefoniefunctionaliteiten, waarmee ondernemers overal uitstekend bereikbaar zijn.
Met Telefonie in de Cloud beschikken ondernemers in het MKB over een zeer complete IP-telefooncentrale. Functionaliteiten zoals nummerherkenning en -routering, keuzemenu’s, wachtrijen, doorschakelingen en gespreksopnamen zijn direct toegankelijk. Verder is samenwerken met collega’s mogelijk door gebruik te maken van tools als realtime-beschikbaarheid, chat en SMS. De dienst biedt ondernemers de mogelijkheid om onbeperkt te telefoneren voor een vast bedrag per werkplek, waardoor zij niet voor onverwachte telefoonkosten komen te staan. Ook neemt Telefonie in de Cloud het onderhoud uit handen, zodat het MKB volledig ontzorgd wordt en altijd over de nieuwste software beschikt.
Gerard Bergsma, commercieel directeur Infopact: “Met deze dienst kan het MKB professionele communicatie met de buitenwereld waarborgen en daarnaast efficiënter én effectiever werken. De dienst helpt ondernemers met het optimaal en functioneel inrichten van hun bereikbaarheid. Wij spelen hiermee in op de groeiende behoefte aan plaats-, tijd- en apparatuuronafhankelijk werken. Telefonie in de Cloud biedt MKB’ers de kans om flexibeler te werken en kosten beter te beheersen. Investeringen in hardware, beheer en onderhoud zijn niet langer nodig en de dienst is volledig schaalbaar. Bovendien zijn alle functionaliteiten maandelijks opzegbaar. Infopact zet hiermee de volgende stap in zakelijke communicatie.”