Infopact lanceert Vast-Mobiel Integratie voor het MKB

dinsdag 16 juni 2015

MKB-bedrijven hebben op het gebied van telefonische bereikbaarheid te maken met dezelfde uitdagingen als grote organisaties. Maximale controle over de bereikbaarheid is essentieel, echter hebben MKB-bedrijven vaak minder middelen tot hun beschikking om dit te optimaliseren. Infopact, leverancier van zakelijke IP-communicatieoplossingen, lanceert daarom Vast-Mobiel Integratie voor het MKB. Met deze hoogwaardige oplossing krijgen ondernemers volledige grip op het telefonieverkeer en kunnen zij plaatsonafhankelijk werken. Zo kan optimale telefonische bereikbaarheid worden gerealiseerd en effectieve communicatie met collega’s en klanten worden gewaarborgd.

Maximale bereikbaarheid, controle en veiligheid

Vast-Mobiel Integratie van Infopact is in combinatie met Telefonie in de Cloud beschikbaar, maar ook eenvoudig te combineren met bestaande telefooncentrales. De oplossing is geschikt voor elk mobiel device zonder daar een applicatie voor te hoeven installeren. Met Vast-Mobiel Integratie kunnen inkomende vaste en mobiele gesprekken worden beantwoord via PC, laptop, tablet, smartphone of vast toestel. De oplossing wordt geleverd met een simkaart waar meerdere nummers aan gekoppeld kunnen worden, zodat gebruikers zelf kunnen kiezen met welk nummer zij uitbellen. Dankzij de beschikbaarheid van een real-time digitaal dashboard en rapportages, waarin sturingsinformatie rondom vast en mobiel telefonieverkeer is opgenomen, kunnen ondernemers de bereikbaarheid van hun organisatie continu meten en bijsturen.

Gerard Bergsma, commercieel directeur Infopact: “Goede telefonische bereikbaarheid is essentieel voor elke organisatie. Telefonie moet altijd werken, de verbinding moet van goede kwaliteit zijn en er moet altijd worden opgenomen. Met onze nieuwe oplossing Vast-Mobiel Integratie hebben ondernemers in het MKB alles in huis om klanten optimaal te woord te kunnen staan en telefonisch maximaal bereikbaar te zijn. Alle functionaliteiten die ze gewend zijn vanuit hun vaste telefonie-omgeving zijn hierbij ook mobiel beschikbaar. De integratie van vaste en mobiele telefonie maakt mobiel werken bovendien een stuk eenvoudiger. De klant krijgt het gevoel dat de organisatie altijd te bereiken is. Met een toekomstvaste telefonieomgeving kunnen MKB’ers voor een vast bedrag per werkplek het maximale uit hun organisatie halen.”