Xelion in de allerbeste handen

Friday 21 June 2019

Kan jij extra ondersteuning gebruiken bij klantimplementaties en troubleshooting in Xelion? Dan hebben we goed nieuws voor je! Services for ICT (S4ICT) werkt al een tijd samen met Infopact en staat nu ook klaar voor jou!

S4ICT ondersteunt bij:

  • Inventarisatie op locatie (techniek en functioneel)
  • Functioneel en technisch ontwerp
  • Daadwerkelijke uitvoering van de implementatie
  • Projectmanagement
  • Nazorg en training
  • Support namens/als verlengstuk van de reseller

Besteed werkzaamheden op het gebied van Xelion en/of het netwerk met een gerust hart uit.
Je blijft zelf het aanspreekpunt voor de klant, dus jij houdt de regie!

Over Service for ICT
Misschien heb je weleens een Xelion training bij ons op kantoor gevolgd. In dat geval heb je de expertise van S4ICT zelf kunnen ervaren! S4ICT ondersteunt ICT-bedrijven en zal haar diensten nooit direct aan eindklanten verlenen.

“Als Channel Support Organisatie willen wij partners in staat stellen om, met specifieke expertise van VoIP en Networking, de meerwaarde bij de klant te vergroten.”  – Lambert Knorren, Consultant

Richt jij je liever op commerciële activiteiten of heb jij onvoldoende technische capaciteit binnen jouw onderneming? Dan zijn de Xelion telefooncentrales van jouw klanten bij S4ICT in de allerbeste handen! Neem contact op met Services for ICT.

Uiteraard blijf je voor ondersteuning altijd welkom bij Infopact Support of Xelion.

 

Een gratis Xelion Training (t.w.v. €500,- p.p.) volgen bij ons op kantoor? Laat het je Partner Manager weten en je hoort als eerste wanneer de volgende training onder leiding van Barry Medenblik van S4ICT plaatsvindt.