Infopact lanceert Hospitality TV

Tuesday 6 June 2017

Eerste volledig geïntegreerde en gebruiksvriendelijke oplossing voor de zakelijke markt.

Technologieleverancier Infopact breidt haar portfolio uit met Hospitality TV. Met deze nieuwe dienst speelt Infopact in op de trend van interactief televisiekijken. Naast een breed scala van televisie- en radiozenders kunnen ondernemers in bijvoorbeeld de vrijetijdsbranche hun gasten met Hospitality TV een rijke, interactieve ervaring aanbieden. Gasten kunnen zelf om informatie vragen via het scherm, maar het platform voorziet ook in het actief pushen van relevante informatie naar eindgebruikers. Het nieuwe platform van Infopact is verregaand geautomatiseerd, zodat de dienstverlening zeer kostenefficiënt is aan te bieden.

Infopact is met Hospitality TV een van de eerste aanbieders van een volledig geïntegreerde oplossing. Wij leveren de content (de tv-streams), de verbinding en het uiteindelijke televisieplatform. Dit is uniek in de zakelijke markt en heeft als voordeel dat de klant nog maar met één leverancier samenwerkt, wat ervoor zorgt dat klanten inzicht hebben in de totale dienst.

Infopact lanceert Hospitality TV

Standaard of maatwerk
Ondernemers hebben verder de keuze uit een standaardoplossing of een op maat gesneden tv-omgeving. Deze laatste is volledig in de eigen huisstijl vorm te geven en te voorzien van extra diensten. Denk hierbij aan het bestellen van een dagmenu via de tv, het vertonen van geselecteerde video’s of het afnemen van enquêtes via het scherm.

Hospitality TV onderscheidt zich door eenvoud en gebruiksgemak. Het platform biedt radiozenders, televisiezenders, een elektronische programmagids en teletekst. Daarnaast zijn er geavanceerde personalisatieopties. Het platform is bovendien gebouwd voor de toekomst: nieuwe wensen en mogelijkheden zijn eenvoudig te integreren.

Totaaloplossing
Op dit moment is de markt voor zakelijke tv erg versnipperd”, zegt Stefan Huijzer, productmanager bij Infopact. “Bedrijven zijn gedwongen om met verschillende leveranciers te schakelen voor content, het tv-platform en de verbindingen. Dit zorgt voor onnodige complexiteit en inefficiëntie. Tegelijkertijd is tv steeds meer een integraal onderdeel van de totale klantervaring en biedt dit medium enorme kansen om je te onderscheiden. Wij spelen hierop in door het bieden van een unieke propositie waarbij je als klant voor de totale dienstverlening terechtkunt bij één partij die je van begin tot eind ontzorgt.